' härliga höst!


Så här blev den till slut!
Min kära mor har påmint mig X antal gånger att jag "måste lägga ut bilden på färdigt resultat"!
Så nu mamma, fick du som du ville!
Snörena är där tillfälligt för att jag skulle kunna hänga upp den, men det har ni säkert redan förstått.





Ingen kan väl ha missat att hösten är här nu?
Sommaren stog emot bra länge i år, men i helgen ryktas det om minusgrader, iallafall nattetid.
Men hösten innebär ju inte bara kyla, regn och blåst.
Det innebär också filtar, kuddar, tända ljus och dörrkransarnas intåg!

Den här varianten med mossa, eucalyptus, lök, prydnadspäron, hypericum och jutesnöre är väl fin?



Och så till sist ett meddelande till alla läsare som ännu inte gett upp hoppet om detta bloggande:

Om det går för lång tid mellan bloggningarna (vilket det gör varje gång),
var inte rädda för att komma in i butiken och påminna mig, eller rent av ge mig en känga.

Trevlig höst, och på återseende (snart)!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0