' House Doctor

Solen verkar för en gångs skull vara envis. Det ryktades om regn och åska idag, men det uteblev (kors i taket!).

Idag har vi bläddrat i kataloger och lagt en beställning ifrån danska House Doctor. Ett företag med många fina saker, allt ifrån möbler och ljuslyktor till kläder och väskor(!). En härlig mix av den industriella stilen som börjar bli allt populärare, och den romantiska stilen som nog numera kan räknas till en klassiker i inredningssammanhang. Men varför välja en stil när man kan kombinera? Svarta gjutjärnsljustakar eller ett zinkbord är en supersnygg kontrast mot det sirliga och gulliga.

Nedan följer två screenshots ifrån katalogen "Everyday 2011 by House Doctor";





Klämspotten till vänster är så snygg att jag nästan blir lite förälskad i den!
Den finns att beskåda live på Hospitalsgatan 8.



Vackra bilder!
Som den florist jag är kan jag inte annat än
gilla allt som man på ett eller annat sätt kan kombinera med blommor.


Vill ni se mer?
Kika in på House Doctors hemsida eller blogg.

Nu ska jag sova.
God natt världen!

/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0