' fina erbjudanden

Oj, vad jag skriver! Känner att jag måste hinna ikapp lite efter sena kvällar då jag somnat istället för att skriva och dagar då jag glömt kameran hemma.

Den 16:e juni, allstå nästa torsdag, springer våra kära Norrköpings-studenter ut. Har man inte köpt någon present kanske det är dags i veckan som kommer. Studenttiden till ära har vi på Moas Veranda satt ihop en hel del fina erbjudanden. (Ursäkta min darriga och mindre snygga handstil på skyltarna.) Läs, se och begrunda:

Erbjudande nummer 1:

Som bilden säger; Fina muggar från PB-home. Fyra av varje för 675 kronor.
(ord. pris mugg 89. resp. skål 95 kronor styck.)

 

 

Erbjudande nummer 2:

Klicka på bilderna för att se dem i större format!

Välj två stycken svensktillverkade kökshandukar ifrån Nyblom-Kollén,
samt två gjutjärnsljusstakar för 250 kronor.
(ord. pris: kökshandukar 59 kronor styck, ljusstakar 79 kronor styck.)

 

Erbjudande nummer 3:

Klicka på bilderna för att se dem i större format!

Dessa "bestickrullar" för förvaring av bestick är också
svensktillverkade och kommer liksom kökshandukarna från Nyblom-Kollén.
Finns för gafflar, knivar och skedar samt kaffeskedar och har plats för tolv bestick i varje "rulle".

Köp alla fyra för 450 kronor!
(ord. pris: 3 x 129 kronor resp 109 kronor.)

 

 

Erbjudande nummer 4:

Dessa fina alltiallo-glas kommer ifrån danska House Doctor, och kan, som klisterlappen i botten visar, köras i diskmasinen. Just nu får man köpa sex stycken för 300 kronor.

(ord. pris: 55 kronor styck)

 

SJÄLVKLART behöver man ju inte ge bort sakerna till någon nyutsprungen student.
Det går lika bra att köpa det till sig själv! Men det förstod ni ju säkert.

 

/ Maria

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0