' hej & förlåt!

Ibland tror jag att jag är alldeles knäpp.
Dagarna (veckorna?) har gått och jag har nästintill glömt bort att den här bloggen ens existerar... Jag tror att det kan ha att göra med en intensiv tid på verandan. Midsommar och gud vet allt vad det har varit! Underbara juni! Som plåster på såren för utebliven läsning bjuder jag här nedanför, konstigt nog, på en bildexplosion...

Så här såg det ut utanför butiken idag. Snötörel, Bouvardia, Alunrot, Silvernjurvinda, Plättar i luften med mera.

 

Första sighten in genom dörren...

 

 

Så här fint kan det bli!

 

Till vardags har vi ju som ni kanske vet, inga snittblommor.
Men vill man, så fixar vi självklart det man vill ha!
Idag var en sån dag då snittblommorna fick hälsa på i butiken..
Den röda rosen 'Red Naomi' och den söta kvistrosen 'Cream grazia' fick samsas med Fläderblommor, Krusbär, Clematis, Vallmokapslar och ett par Jordgubbar!

Jordgubbar är inte bara goda att äta. De är fina också!

Krusbär och frökapsel ifrån Jättevallmo.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0