' Hej kära vänner!

Jag tyckte att det var på tiden att Moas Veranda fick en egen blogg. Sagt och gjort!
Här kommer vi att skriva om saker som händer på verandan, visa er bilder och mycket annat smått och gott.

I lördags gick det i hundraåttio. Anna hade tänkt att måla en bokhylla, men hon hann inte ens att byta till målarkläder! Full fart och kunder i butiken från 9:45 till 15:30. Det finns inget roligare än att arbeta i en butik fylld av liv och rörelse!

Passar på att ladda upp några bilder när jag ändå är igång;

Underbar Salvia! (Bild från trädgårdsdagen på Färgaregården 28/5.)

Detaljbild från butiken.

 

Nyinkommen röd/vit sommar från Nyblom-Kollén.

Nyinkommen blå/vit sommar från Nyblom-Kollén.

Stora bordet ser för närvarande ut så här.

Trädgårdsserien från Laura Ashley är ett måste för trötta och jordiga trädgårdshänder!

 

 

Önskar Er med detta en fortsatt trevlig kväll!

/ Maria

 

 




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättekul med en blogg från Moas Veranda, det har jag saknat.

Lycka till med bloggen!

Från hon med den rosa jackan och de rosa skorna!

Postat av: malin

Så fint! Älskar stilen! Hum... jag bor ju själv i norrköping och har inte vetat om butiken. På tiden att jag kikar in kanske :P

2011-06-06 @ 21:13:17
URL: http://malinhjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0