' "Moas egna" har fått en ny medlem!

Riva, forma, surra, knyta, riva, forma, surra, knyta....
Det är ungefär så det går till när dessa tillverkas. Min andra hälft frågade mig vad man skulle ha dem till.
Enligt mig så är det bara fantasin som sätter gränser, och när jag började förklara för honom vad man kunde ha dem till ("i ett fönster, över sängen, utomhus...") så tyckte han nog faktiskt att de var ganska roliga. Tror jag iallafall. Och hoppas! Om inte annat så kommer han få vänja sig vid tanken på att en sån kommer få flytta hem till oss inom en snar framtid.

Vad tycker ni om dem?











Annas ena katt Mira ville också hänga i äppelträdet. Sagt och gjort!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visst är det fint med traskronor! Jag har gjort en som hänger i äppelträdet!



Cecilia

2011-06-15 @ 08:10:05
URL: http://ceciliaskreativasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0