' hej ni trogna!

Måndag igen, och jag känner mig laddad som tusan! Idag ska det tillverkas dörrkransar, mistlar, änglar och god jul-hängen för glatta livet. Jag kommer att fota allting och visa er i kväll när jag landar hemma, jag lovar!

Nu till en annan sak:

Är det någonting ni saknar i butiken som ni vill att vi ska köpa in?
Undrar ni något om butiken, eller om oss?
Övriga frågor?

Känn er väldigt välkomna att använda kommentar-funktionen om ni har någonting på hjärtat!
Vi svarar mer än gärna på frågor och funderingar :)



Ni har väl sett att vi har raggsockor i butiken?

Många som läser på etiketten tror att vi skriver "Mormor Astrids Raggsockor" på den bara för att det låter sött, men så är inte fallet. Min (Marias) mormor heter Astrid och är fantastisk på många sätt, en av specialitéerna på hennes repertoar är stickning. Vi är väldigt glada över att hon har godheten att sticka fina och sköna raggsockor åt oss så att vi kan hjälpa till att värma Norrköpings-fötter. Raggsockorna finns i tre olika storlekar: 36-37, 38-40 & 41-44. De två mindre storlekarna kostar 195 kronor per par, och den större varianten kostar 225 kronor per par (priserna är baserade på garnåtgången). Sockorna finns i många olika fina färger och kliar inte, värmer gött, blir inte slappa som många andra sockor kan bli, och är väldigt snygga. Och, kanske det viktigaste av allt: de kan tvättas i 40 grader, i maskin! - Nästan för bra för att vara sant.

Jag vågar nog påstå att detta är ett hett julklappstips!

Ha en skön måndag!
/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0