' dan' före dan' före dan' före dan'...

Oj oj oj, just nu pågår en fullspäckad, men MYCKET rolig tid.

Alla glada människor, härliga och positiva kommentarer, och allt gott ni har att säga om butiken värmer ända in i hjärtat. Ni är alla helt underbara! Trots att många är stressade och har fullspäckade scheman innan jul har jag inte träffat på en enda, INTE EN ENDA, person som haft något annat än ett gott humör och ett léende på läpparna i butiken. Det tycker jag är helt fantastiskt!

Jag blir rörd och själaglad när besökare yppar orden: "Detta är min nya favoritbutik, och jag är så glad att ni finns och har fattat vad som behövdes i Norrköping!"

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Tack till alla er som tror på oss, som glädjer oss varje dag, som får en att strutta till jobbet varje morgon med ett léende i ansiktet som sträcker sig ända upp till öronen, och som får en att känna att man gör något bra. TACK för att ni finns!

Vill även passa på att önska er alla en härlig och god jul, det är ni värda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0